4/4 - 2010 ♥

för två 2 sedan träffade jag min lilla älskling den 4/4 - 08♥  tänk vad tiden går fort! den dagen kommer jag aldrig glömma. kom hem ifrån thailand med mamma och syster. sov två timmar hemma och sen åkte till skolan och skrev ett nationellt prov. senare på kvällen hamnade jag på en randomfest och träffade min sötnos :) och där började allting .. de är ju lite sjukt :) men de absolut bästa som har hänt mig. angelica åkte hem för en stund sen, hon tog kvart i 7 tåget. men jag åker till henne i gnesta imorgon efter att jag träffat morfar och lena. det ska bli mysigt vi ska åka ut till årsta havsbad och fika. idag har jag och angelica bara chillat och kollat på den otroliga vandringen - igen haha den är ju såå bra. till de hade vi gjort pannkakor som vi satt och käkade. jag har även hunnit med att städa rummet så det känns riktigt bra, nu ska jag bara hoppa in i en dusch och sen fira dagen :)

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0