fint väder, vänner, vattenpipa och kladdkaka!

hej alla fans!
idag har jag varit i skolan en snabbis för att gå på tyskan och svenskan. sen åkte jag hem till johanna där alma, bea, johanna, ellie & johanna c var. vi tog fram stolar och bord och dynor och solade! så himla skönt, det är ju typ sommar nu? bea & johanna hade gymmat så dom ville inte ha någon kladdkaka men vi åt det och den var så kladdig och god! :) nu sitter jag och väntar på maten, börjar kurra lite i magen nu känner jag. fick låna twilight boken idag, den första utav bea så den ska jag läsa ikväll efter att jag pluggat färdigt och skickat in mitt arbete!

lots of love, anna ekström







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0