glad påsk!

sitter hemma nu efter en lååång och händelserik kväll! jag och min partyprinsessa och allra bästa vän angelica hade grymt kul igår. vi var på två fester och hade jättetrevligt! :) påväg hem, runt 03:00 hoppar vi på bussen i klenavägen och träffar mattias andersson (favres lillebror) och vi blir asglada! vi bestämmer att vi ska följa med på efterfest i brandbergen med så blev de inte, vi fastnade vid brandbergs grillen och träffade härligt folk. en gubbe, runt 30-35 frågade hur gamla vi var och vi svarade: 17. han började spärra upp ögonen o skrek: MIN DOTTER ÄR 13 ÅR! HADE HON VARIT 17 OCH SÅ PACKADE SOM NI HADE JAG STAMPAT SÖNDER HENNES ANSIKTE! angelica och jag tittade bara på varandra och brast i skatt! men nu ska jag laga lite lunch till oss de blir thai wok med äggnudlar. gott! sen ikväll ska vi ha filmkväll hos mig och köpa hem pizza!

glad påsk på er!
lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0