grillning & fest

hade lite tjejmiddag hemma igår med syrran :) väldigt trevligt! johanna,bea, ellinor och lisa var här.madde, ellie & angelica kunde tyvärr inte komma pga att dem hafd blivit sjuka. bea och ellinor grillade rostbiff, alma o jag grillade fläskfile och johanna grillade kyckling.till det hade vi ugnsstekt klyvd potatis och morötter. måste säga att det var bland det godaste grillade kött jag ätit på år! lite senare, runt 21 tiden åkte vi till trångsud där det var fest!! allt som allt kanske det tillslut var 20 pers i den lilla lägenheten! vi hade sjukt kul och rökmarskinen och discokulan var med sen förra helgen! ikväll blir det nog lugna puckar för min del .. är lite sliten faktiskt måste jag erkänna :) vi hade köpt en platta cube och 3 liter vin. så sliten blir man! men som sagt blir det nog lugnt för min del ikväll.

lots of love, anna ekström


















Kommentarer
Postat av: cathrin<3anna

Jag saknar dig Sjukt mycket gumman:( (L)!!!



// katten<3

2010-05-07 @ 16:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0