hard work baby!

kom precis hem från skolan, skinande sol och fint väder! kan de bli bättre? de ända jag saknade på hemvägen var mina solbrillor, dom hade varit perfekt att ha! nu sitter jag här och håller på och pluggar på en uppgift vi fick idag. den handlar om hållbarhet för vårat levnande. alltså hur vi lever idag, människans påverkan på den globala uppvärmingen, ökenspridning & energibehovet osv. den ska vara inlämnad imorgon så dags att sätta igång o plugga lite. ska träna idag på första gången på ca 5 veckor. shit, vet inte rikting hur de kommer att gå. kommer antagligen vara helt slut .. menmen, de är bara att köra på :) min älskade kusin kommer vara där så då blir träningen mycket roligare!

nu ska jag göra en kopp tea och ta en ostmacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0