lite bränd

har solat på solariumet 2 gången den här veckan och innan dess hade jag inte solat på sjuuukt länge. solade i tisdags i 20 minuter och idag i 30 minuter. så de känns på kinderna och på bröstet att man fått färg, vilket är härligt för jag hatar att gå runt o vara blek. magen & benen är bruna nu & jag får nästan alltid färg direkt när jag solar. yeah! men nu ska jag avrunda min kväll lite .. jag och syster har varit ensama hemma då pappa är med sin tjej hemma hos henne på middag och storebror är i fasters lägenhet med sin tjej. så jag, syster & min hund är hemma. vi käkade pizza till middag o kollade en film. tidigare idag var vi i handen centrum o shoppade lite. jag köpte ett lila linne på vero moda och trosor och bh på H&M där alma också köpte en bh. pappa var nämligen väldigt generös så vi fick 1000:- var att köpa kläder för :) tack pappa♥

men nu ska jag hoppa in i en dusch och sen gå och lägga mig så jag kommer upp
till min mattelektion imorgon bitti. jippie!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0