lite roligheter ..

kom precis på att jag ska åka upp till kiruna vecka 12!! kommer bli så sjukt kul :) ska bli ganska skönt att komma bort från allting här hemma .. jag behöver verkligen ett miljöombyte!! sen ska vi åka skoter och göra andra saker som inte går att göra här hemma så ser verkligen fram emot resan och att få träffa släkten :)jag satt precis och chattade med mammas kusin johan på msn så vi bestämde att jag kommer upp den 25:e. blir bara jag som åker upp i år, alma och jag åkte förra året på sportlovet men den här gången åker jag själv, modig va? :) idag är det lördag, och de betyder melodifestival. jag,alma,bea & johanna ska hem till bea och kolla på den så de kommer blir mysigt. pallar inte göra någontind idag, är ganska slut :P nu ska jag alldeles strax äta middag. får se om jag skriver sen när jag kommer hem ..

lots of love, anna ekström


jag o mammas kusin johan på båten patrisia i stockholm förra sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0