nationella

usch usch usch! jag ska om en halvtimme ha svenska muntligt nationell redovisning. de där lät helt fel? men så ere. jag ska hålla tal i 5 minuter, och jag hatar att tala inför folk när de är bestämt. jag är inte blyg annars eller har problem att prata med folk men när de är förberett och så blir de lite småjobbigt :/ fan. aja, de är väl bara att få de överstökat. har skrivit en a4 så de är väl bara snacka :) angelica kommer hem till mig i helgen, hon fyllde år igår så vi ska gå på bio och ha filmkväll hemma hos mig. kommer bli så himla mys :) sen på lördagen åker vi hem till henne. jag får påsklov imorgon också så de kommer bli så sjukt skönt!

ett stort grattis till min lilla 17 åring!
- jag älskar dig gumman!♥ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0