packar

sitter just nu i telefonen med angelica :) bajen har vunnit SM-GULD i bandy efter ha förlorat 7 finaler tidigare, grattis bajen!♥ pappa och en killkompis till mig var där och kollade på matchen, i detta snökaos. hade velat sett matchen mot bollnäs men .. de är som de är. följde nästan hela matchen via sportradion. i helgen har jag varit hos angelica, milo fick följa med och vi var ute på en långpromenad med hundarna på lördagen. så skönt för dom :) har börjat packa lite smått de jag ska ha med mig till kiruna. åker dit på onsdag kväll så de är bara 3 dagar kvar, de är lite pirrigt! alma följde med förra året med nu åker jag själv! nu ska jag ta en kopp tea och kolla lite tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0