tacos

de är alldeles strax dags för middag. jag, alma, anders o pappa ska käka tacos, så jävla gott! maten är väl klar om kanske 20-min till en halvtimme sen ska vi titta på kalla fakta som går på kanal 4 tror jag, den här gången handlar de om kokain. om dess väg in i våra hem och bland umgdomar, ett ganska intressant program. man vill ju ändå veta liksom koncekvenser o sånt om de och drogers påverkan på kroppen och människan överhuvudtaget. jag har köpt en bok idag och en film när jag var och handlade idag med pappa. jag köpte en stor hundbok och filmen den otoliga vandringen. den är så himla bra, tittade alltid på den när jag var liten så var bara tvungen att köpa den. nu ska jag gå och duka, börjar bli hungrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0